| Pilot | Navigator | Car/entrant |
|---|---|---|
![]() #310 Schwalm Benjamin | ![]() Feitner Viktor | ![]() H.E2 Lada 21074FiaSko SE |
| Stage | SS time | km/h | Stage Abs.pos. | Rolled Abs.pos. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| SS 1 | Mád /1 | 9.01km | 06:22.6 | 84.78 | 8 - 8 - Historic | 8 - 8 - Historic |
| SS 2 | Szemere /1 | 7.75km | 05:21.6 | 86.75 | 9 - 9 - Historic | 9 - 9 - Historic |
| SS 3 | Fony /1 | 10.86km | 07:27.6 | 87.35 | 8 - 8 - Historic | 8 - 8 - Historic |
| SS 4 | Erdőbénye /1 Remek volt, ez a pálya a mienk. | 10.58km | 06:54.9 | 91.80 | 7 - 7 - Historic | 8 - 8 - Historic |
| SS 5 | Mád /2 Életem gyorsaságija volt! Nagyon imádom. | 9.01km | 06:03.8 | 89.16 | 5 - 5 - Historic | 7 - 7 - Historic |
| SS 6 | Szemere /2 | 7.75km | 05:05.4 | 91.36 | 5 - 5 - Historic | 6 - 6 - Historic |
| SS 7 | Fony /2 | 10.86km | 07:12.8 | 90.33 | 9 - 9 - Historic | 6 - 6 - Historic |
| SS 8 | Erdőbénye /2 Igazából jó volt, elégedettek vagyunk. Nagyon szuper a verseny! | 10.58km | 06:50.1 | 92.87 | 5 - 5 - Historic | 6 - 6 - Historic |
| SS 9 | Mád /3 Nagyon fárasztó volt, élveztük | 9.01km | 06:18.4 | 85.72 | 5 - 5 - Historic | 6 - 6 - Historic |
| SS 10 | Aranyosi-völgy /1 Azt gondban jobban fog csúszni, de egész jó volt. | 10.30km | 06:53.2 | 89.74 | 7 - 7 - Historic | 5 - 5 - Historic |
| SS 11 | Óhuta /1 | 10.76km | 07:19.9 | 88.06 | 6 - 6 - Historic | 5 - 5 - Historic |
| SS 12 | Hernádvécse /1 | 8.31km | 05:22.8 | 92.68 | 6 - 6 - Historic | 5 - 5 - Historic |
| SS 13 | Mezőzömbor /1 Nagyon jó volt. | 9.08km | 06:20.3 | 85.95 | 7 - 7 - Historic | 5 - 5 - Historic |
| SS 14 | Aranyosi-völgy /2 Hat hittem jobban sikerült. | 10.30km | 06:42.4 | 92.15 | 5 - 5 - Historic | 5 - 5 - Historic |
| SS 15 | Óhuta /2 | 10.76km | 07:03.6 | 91.44 | 4 - 4 - Historic | 4 - 4 - Historic |
| SS 16 | Hernádvécse /2 Boldogok vagyunk nagyon. | 8.31km | 05:15.2 | 94.91 | 3 - 3 - Historic | 3 - 3 - Historic |
| SS 17 | Mezőzömbor /2 (Power stage) Nagyon jó volt. Nagyon jól esik. Jó volt a küzdés. Szenzációs volt. | 9.08km | 06:11.3 | 88.04 | 2 - 2 - Historic | 2 - 2 - Historic |