Pilot | Navigator | Car/entrant |
---|---|---|
#14 Titov, Anton | Spirov, Alexander | RC2 Škoda Fabia R5 Sport Club Megaport |
Stage | SS time | km/h | Stage Abs.pos. | Rolled Abs.pos. | ||
---|---|---|---|---|---|---|
SS 1 | Fony /1 Tetszett a pálya | 10.85km | 06:06.9 | 106.46 | 29 - 20 - Ert-Int - competitor 20 - ERT | 28 - 20 - Ert-Int - competitor 20 - ERT |
SS 2 | Újhuta - Bózsva /1 | 15.00km | 13:31.0 | 66.58 | 41 - 23 - Ert-Int - competitor 23 - ERT | ? - 23 - Ert-Int - competitor 23 - ERT |
SS 3 | Mád - Disznókő /1 | 10.25km | 06:18.9 | 97.39 | 17 - 14 - Ert-Int - competitor 14 - ERT | 35 - 21 - Ert-Int - competitor 21 - ERT |
SS 4 | Fony /2 | 10.85km | 05:50.9 | 111.31 | 17 - 13 - Ert-Int - competitor 13 - ERT | 35 - 21 - Ert-Int - competitor 21 - ERT |
SS 5 | Újhuta - Bózsva /2 Nagyon változatos a gyors. Elég fura hogy az aszfalton néha befityeg a murva. | 15.00km | 10:10.6 | 88.44 | 30 - 19 - Ert-Int - competitor 19 - ERT | 31 - 20 - Ert-Int - competitor 20 - ERT |
SS 6 | Mád - Disznókő /2 | 10.25km | 06:07.3 | 100.46 | 12 - 12 - Ert-Int - competitor 12 - ERT | 30 - 20 - Ert-Int - competitor 20 - ERT |
SS 7 | Huták /1 Csak az élvezet kedvéért megyünk. | 14.50km | 09:38.2 | 90.28 | 15 - 13 - Ert-Int - competitor 13 - ERT | 29 - 20 - Ert-Int - competitor 20 - ERT |
SS 8 | Erdőbénye - Kőbánya /1 | 14.20km | 08:17.1 | 102.84 | 15 - 13 - Ert-Int - competitor 13 - ERT | 28 - 19 - Ert-Int - competitor 19 - ERT |
SS 9 | Disznókő - Mád /1 | 10.25km | 05:59.4 | 102.67 | 11 - 11 - Ert-Int - competitor 11 - ERT | 25 - 18 - Ert-Int - competitor 18 - ERT |
SS 10 | Huták /2 Ez egy tanuló verseny. | 14.50km | 09:39.2 | 90.12 | 17 - 15 - Ert-Int - competitor 15 - ERT | 24 - 18 - Ert-Int - competitor 18 - ERT |
SS 11 | Erdőbénye - Kőbánya /2 | 14.20km | 08:16.2 | 103.02 | 14 - 13 - Ert-Int - competitor 13 - ERT | 23 - 18 - Ert-Int - competitor 18 - ERT |
SS 12 | Disznókő - Mád /2 Egyszeri és megismételhetetlen. Vagyis nem szeretnénk megismételni. | 10.25km | 07:24.1 | 83.09 | 18 - 17 - Ert-Int - competitor 17 - ERT | 20 - 17 - Ert-Int - competitor 17 - ERT |